Producenci
Wersje językowe
Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

Reklamacje

Towary podlegające reklamacji :

  • Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta
  • Niezgodność otrzymanego towaru z zamówieniem
  • Uszkodzenie w transporcie (reklamację będą uznawane tylko z protokołem szkody sporządzonym przez przewoźnika)

Reklamowany towar prosimy wysyłać do Nas z formularzem reklamacji do pobrania w tym miejscu.  Wysyłki proszę dokonać na adres CARSPOL ul. Jana Pawła II 30b, 05-091 Ząbki, Polska. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do Nas za pobraniem. Czas na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni(w przypadku reklamacji poza granicami kraju, okres może się wydłużyć) od momentu dostarczenia reklamacji do Serwisu. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Kupujący może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę lub wymiany produktu na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe (z powodu wyczerpania zapasów). Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny zakupu.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub towaru po gwarancji, Kupujący pokrywa koszty naprawy towaru oraz przesyłki zwrotnej.

Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają automatycznie w przypadku gdy:
 

  • produkt posiada jakiekolwiek uszkodzenia mechaniczne,
  • plomby bądź numery seryjne zostały zerwane lub uniemożliwiają identyfikację produktu,
  • wada powstała na skutek zwarcia instalacji elektrycznej,
  • usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją/montażem dokonanym w miejscu innym niż specjalistyczny warsztat samochodowy (brak dokumentu potwierdzającego montaż w takim warsztacie),
  • usterka spowodowana jest użytkowaniem danego produktu niezgodnie z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

1. Niniejszy punkt oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami.
2. Klientowi nie będącemu konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy określone w § 6 Regulaminu.
3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sklep ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży.
4. Z chwilą wydania przez Sklep produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sklep od tej chwili nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu.
5. W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
6. Do Klienta nie będącego konsumentem nie mają zastosowania postanowienia dotyczące rękojmi określone w § 5 Regulaminu.
7. Części które dla prawidłowego działania wymagają wymiany elementów współpracujących powinny wymieniane być w kompletach. Zaniechanie takiej wymiany skutkuje nieważnością gwarancji.
8. Gwarancji podlegają właściwie zainstalowane, pracujące w normalnych warunkach eksploatacyjnych, kompletne zamknięte podzespoły, których nie można sprawdzić bez prób ruchowych w szczególności przekładnia jazdy z hydromotorem, reduktor obrotu z hydromotorem, łożysko obrotu. Okres gwarancji na wymienione nowe towary wynosi 6 miesięcy. Pojedyńcze elementy wyżej wymienionych podzespołów nie podlegają gwarancji.


Zwrot zakupionego towaru

Każdy Klient może zrezygnować z zakupionego w  sklepie internetowym Globalparts24 towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.

Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.

Skutki zwrotu 

Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest konieczność zwrotu przez Państwa towaru nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Nasz sklep zwróci Państwu pieniądze bez zbędnej zwłoki i nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar. 

Zgłoszenie zwrotu 

Aby skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia) należy:

  1. Należy wypełnić oświadcznie wraz z numerem konta na które mamy zwrócić pieniądze i dołaczyc je do zwracanego przez Państwa towaru: (pobierz oświadcznie).
  2. Skompletować zwracany towar.
  3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura).
  4. Dołączyć do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej dane kontaktowe do siebie (dla szybszej identyfikacji przesyłki/zamówienia).
  5. Bezpiecznie zapakować paczkę.
  6. Niezwłocznie nadać paczkę, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy CARSPOL ul. Jana Pawła II 30b, 05-091 Ząbki, Polska).

Warunki przyjęcia zwrotu 

Zwrot przyjmiemy wtedy, gdy:

  • Produkt nie nosi widocznych śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony
  • Produkt nie był kopiowany
  • Produkt będzie kompletny
  • Do produktu zostanie dołączony dowód zakupu
  • Klient zgłosi zwrot w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu
  • Klient zwróci produkt nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia
  • Przesyłka zwrotna będzie dostarczona do nas na koszt Klienta i nie będzie przesyłką za pobraniem (w takim przypadku przesyłka nie zostanie odebrana)

Zwrot pieniędzy 

Pieniądze zwracamy przelewem na rachunek bankowy z którego nastąpiła wpłata w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku gdy płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie wykonany na kartę.

W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym carspol@vp.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl